-->

Like button

New Friend [ n_n ]

Assalamualaikum reader . Eeepppsss ! jawab dulu salam tuu , tak jawab dosa tauu . HAHA ,

Entry kali ne , just wanna talk about my new friend , ehh ? baru atau lama yahh ? HAHA . Ahmad Safwan Bin Sidik nama dia , dia suruh saya panggil dia Wan sja . *okayy , watever you want . 15 y/o , dia seorang yang sangat peramah . Aku pun lupa bila aku kenal dengan dia . Ohhyahh ! baru teringat , kami kenal melalui Facebook . laahh , chatbox kan ada .  HAHA ! 

Apa yang best dengan dia ne , dia selalu ada bila aku happy , marah , sedih . Pa-2 laa , yang penting dia selalu ada bila diperlukan . Bila aku tweet or post anything yang menunjukkan aku tengah marah , dia selalu reply tweet aku . And bila dahh mention-2 dengan dia , perlahan-lahan perasaan marah aku berkurang , dia selalu buat aku ketawa . Bila aku bosan , dia selalu muncul .  Awesome ! *(Y) laaa ,

Walaupun kami baru kenal  , jumpa pun tak pernah , tapi aku rasa macam aku dah kenal lama dengan dia . Kawan macam dah bertahun-tahun kenal . Maybe sudah di takdirkan jumpa kot , ntahh laa . Apa-2 punn , aku bersyukur dapat kenal dengan dia .Dia caring , baik hati , kelakar and etc .

That's all . kalau tak suka dengan entry kali ne , pegi buat entry kau sendiri . HAHA , =P
Kbaiii , Assalamualaikum

1 comment: